Systemy LPG do silników Diesla Rocar Płock
System podwójnego paliwa DUAL FUEL do silników wysokoprężnych pozwala na pracę na mieszance
oleju napędowego i gazu. Zaawansowany technologicznie sterownik LPG wtryskuje gaz do kolektora, co pozwala precyzyjnie sterować dawką gazu osiągając znaczne oszczędności kosztów eksploatacji i zmniejszenie emisji tlenków węgla i azotu. Większość silników Diesla ma sprawność spalania na poziomie 75-85%, a pozostała część oleju napędowego nie jest spalana lub spalana jest w układzie wydechowym. Dzięki zastosowaniu rozwiązania DUAL FUEL sprawność spalania sięga 95-98%. Ten wzrost sprawności prowadzi do mniejszego zapotrzebowania na olej napędowy tym samym znacząco wydłużając zasięg pojazdu. Dotychczasowe próby wskazują na oszczędności w zużyciu paliwa na poziomie 10-20% oraz wzrost mocy i momentu obrotowego nawet do 30%, tym samym zapewniając lepsze osiągi i dynamikę pojazdu. Oferowane systemy DUAL FUEL nie wymagają modyfikacji konstrukcji silnika, są nieinwazyjne i działają całkowicie niezależnie od fabrycznego sterowania silnikiem. Systemy DUAL FUEL można zamontować w niemal wszystkich silnikach Diesla: wolnossących, doładowanych, Common rail również spełniających normy Euro 5 .Dzięki modułowej budowie są proste w montażu i mogą być dostrojone do indywidualnych potrzeb klienta.
Zalety zastosowanie systemów DUAL FUEL:
- zmniejszenie kosztów eksploatacji – zastąpienie ON tańszym LPG lub CNG
- zwiększenie zasięgu pojazdu
- wzrost dynamiki pojazdu
- obniżona emisja CO2, NOx i cząstek stałych
- elastyczna modułowa budowa pozwalająca zaadaptować niemal wszystkie silniki Diesla
- brak zmian konstrukcyjnych w jednostce napędowej
- Zgodność z przepisami WE 67-R01
GWARANCJA
- standardowa gwarancja na okres 2 lat lub 100 000 km przebiegu
- ubezpieczenie w przypadku awarii silnika do kwoty 200 000 zł
Możliwe zastosowania:
- silniki stacjonarne,
- agregaty prądotwórcze
- maszyny budowlane
- maszyny rolnicze
- autobusy
- samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe